czwartek, 23 lutego 2012

Próby pisania komentarzy na blogach

Wybaczcie, rozumiem strach i nielubienie niechcianych wpisów np. przez roboty, ale zniechęca mnie odczytywanie coraz bardziej nieczytelnych haseł dwu i więcej wyrazowych, żeby wkleić komentarz. Coraz częściej dopiero za trzecim razem udaje się i tekst przechodzi, bo jakimś cudem udało mi się wpisać bez błędu hasło z obrazka. Oczy mam dobre do czytania, klawiaturę i pisanie mam opanowane w stopniu dobrym. Jeżeli przestanę komuś wysyłać komentarze, to dlatego, że poddałam się przy pierwszej próbie. xoxoxo

18 komentarzy:

  1. Kaya, doskonale Cię rozumiem.;)Zwłaszcza jak chodzi o nieczytelność. Sama się zastanawiam czy nie zlikwidować weryfikacji, ale na razie pewnie jeszcze u mnie będzie. Zresztą u Ciebie też ciągle jest.;;)
    Z tego co widzę wystarczy wpisać jedno słowo poprawnie.Przynajmniej ja tak robię.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam - mi nawet z jedną literówką nie chce przejść. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Powymyślali te dwuwyrazowe/nieczytelne, a było tak fajnie...Ostatnio też mam problem z odczytaniem obrazków....

    OdpowiedzUsuń
  3. a myślałam, że tylko ja mam z tym problem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zrezygnowałam z weryfikacji już dawno temu. Nie obyło się bez dziwacznego komentarza, którego treści do dzisiaj nie rozumiem mimo, że chyba był po angielsku, ale w sumie nie żałuję. Te kody doprowadzają mnie do pasji, bo z oczami u mnie jeszcze dalej nie jest najlepiej. Dobrze, że można wyłączyć tą weryfikację. A ty Kaya, dlaczego jej nie wyłączyłaś? - jest kilka instrukcji na blogach. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wyłączyłam. Przepraszam, ze u mnie to też była weryfikacja. Dziękuję.

      Usuń
  5. Nie wiem, że u mnie też jest weryfikacja. Myślałam, że nie mam. Jak ja piszę u siebie komentarze i odpowiedzi, to nie mam tego kodu. Zlikwidowałam, ze dla dorosłych, bo mnie to też już znudziło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, dziewczyny, chyba mi się udało zmienić ustawienia. Zobaczymy czy mi się to sprawdzi. Dziękuję za wsparcie i rady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech niestety weryfikacja jest wkurzająca- sama wyłączyłam a włączyłam moderację- niestety pełno mam dziwnych próśb o naprawy lelek, czy sprzedaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moderacja wymusza na na nas zaglądanie częściej na pocztę, ale i tak to robię, więc wytrzymam. Spotkałam się też z czymś takim, ze jak chcesz wejść na czyjś blog, to musisz być znajomym. To akurat mi nie pasuje.

      Usuń
    2. Kaya czasami są blogi pisane dla kilku osób i ja to rozumiem,
      Na pingu też możesz ustawić post tylko dla znajomych- czego nie chcemy pokazywać światu to nie pokazujemy.

      Usuń
  8. Kiedyś chyba można było ustawić stopień trudności słowa na obrazku i te najłatwiejsze były w porządku. Ale w związku z tym, że nie zaatakował mnie żaden robot, to wyłączyłam weryfikację. I też mnie trochę to drażni, jak muszę rozszyfrowywać dwa długie słowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moderuję od wczoraj. Niestety Wasze wpisy będą się pokazywać z pewny opóźnieniem, ale każdy wpis przeczytam osobiście.

      Usuń
  9. Hello from Spain. mism happens to me but you. dícil is putting words to leave comments. Sometimes I lose patience. We remain in contact blog to blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Marta, my blog is moderated now. Hope it works better.

      Usuń
  10. Kayu zanim zorientowała się, ze obydwa słowa weryfikacyjne trzeba wpisać, to kilka nie cenzuralnych słowek padło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ale już teraz u mnie nie trzeba się męczyć.

      Usuń
  11. Zmartwiłyście mnie teraz :) Myślałam, że tej wkurzającej opcji nie da się zlikwidować, a tu jednak. Niestety z moimi zdolnościami komputerowymi pewnie minie sporo czasu zanim odgadnę jak to obejść :)

    OdpowiedzUsuń