środa, 30 listopada 2011

Półka na drobiazgi

Skala 1:12

Miniature shelf



8 komentarzy:

  1. Świetna! I jak widzę zrobiona z balsy - kapitalnie pomalowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! I ta krakelura... nie wiem czemu, ale mnie nigdy powierzchnie nie wychodzą tak realistycznie popękane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, bardzo fajnie wyszedł ten crack, a półeczka idealna na wyeksponowanie sztućców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za dokładność! Podziwiam nie tylko półeczkę, ale cały nowy wystrój Domku!
    Sama jestem lekko zakręcona na punkcie dopieszczania detali, więc to co robisz w tej maleńkiej skali -robi na mnie ogromne wrażenie! (np. okopcenie kominka, żeby wyglądał na używany -genialne!)
    Aż mnie naszła chęć, żeby zrobić jakieś miniaturki dla moich lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sztućce są troszkę za duże, ale to mi nie przeszkadza. Jak się kię kiedyś trafią mniejsze, to je wymienię. Cieszę się, że się podoba.

    OdpowiedzUsuń