niedziela, 3 lipca 2011

Miniature doll house with room boxes

Today Sunday, rainy day, cold and lazy. I woke up early morning and all my schedule has gone. So, I made a little something to spend the leasure time.
I am thinking about the scale. It is close to 1:62.
Two room boxes are the old one I have made a few years ago for Kelly and Shelly: the kitchen and living room with fire place.
Do you like it?

Niedziela, deszczowy dzień, zimno i leniwie. Obudziłam się wcześnie rano i cały plan na dzisiaj upadł. Więc, robiłam coś małego, żeby spędzić wolny czas. Zastanawiam się nad skalą. To jest zbliżone do 1:62.
Dwa room box-y są stare zrobiłam je kilka lat temu dla Kelly i Shelly: kuchnia i pokój dzienny z kominkiem.
Czy Wam się podoba?


5 komentarzy:

  1. Ale słodkie maleństwa:) Wszystkie są śliczne, ale ten kuchenny urzekł mnie najbardziej. Sama bym taki chciała:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ! Miałam tą półeczkę i nawet nie pomyślałam, by ją tak wykorzystać !!!! To przecież takie maleństwo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Loreen, olśniło mnie o 4 rano w niedzielę. Półeczka dwa lata leżała i czekała, aż stanie się biblioteką dla lalek 1:12. Brak czasu i chęci do zniszczenia daszku. Próbowałam dwa razy go upiłować i poddałam się. Więc, będzie mini willa, z poddaszem - strychem. Mini boxy można przemieszczać i to mi się najbardziej podoba. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you, Rosamargarita. :)

    OdpowiedzUsuń