piątek, 3 czerwca 2011

The Doll House Workshop

No i zaczęłam wielki remont domku dla lalek. Będzie kompletnie w innym stylu niż do tej pory. Część mebli idzie w odstawkę, resztę przemaluję lub zostawię w oryginale. Natomiast domek zasiedlą nowe mieszkanki, które już do mnie lecą. Wiem, bo napisały do mnie z podróży. ;) Mają bilety I klasy business class jak przystało na panie z dobrego domu.
buhahaha
OK, a to na razie udało mi się zrobić:







Lego Scala, Shelki i Kelly oraz Zapf Creation idą sobie do pudełka, czyli do lalkowego "raju".
Być może dla Lego Scala powstanie cos w rodzaju mini box, ale to kiedyś w dalekiej przyszłości.

4 komentarze:

  1. świetny domek, jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał ukończony

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać tych zapowiadanych zmian i panienek z dobrego domu;D

    OdpowiedzUsuń
  3. :) domek powoli zmienia swój wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam, posiadam taki sam domek, właśnie trwa w nim również generalny remont, dlatego założyłam bloga, mam nadzieje,że zbiorę jakieś cenne uwagi do pracy...gratuluje talentu i zapraszam do siebie http://www.mini-amandus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń