niedziela, 2 stycznia 2011

Różowa Barbie z Carefour

Carefour wypuścił swoją Barbie za 10,49 zł. Wspaniała akcja sieci. Mam nadzieję, że cała masa dziewczynek została obdarowana tą lalką pod choinką. Każdy z rodziców mógł ją kupić, zrezygnować z np. paczki papierosów i siegnąć po tą właśnie lalkę dla swojego dziecka.
Ja znany wróg palenia, palaczy nie, bo wspieram jak mogę, żeby ograniczyli palenie i przy tym nie zatruwali mojej osoby.

Ja sobie też kupiłam, bo jak można przejść obojętnie koło Barbie za 10,49 zł.
Wszystkie lumpeksy puknijcie się w głowę oferując brudne i zniszczone Barbie za 25 zł/szt.

Owszem mold ten nowszy, ale identyczny z Glam Fashionistas.
Co mi się też spodobało, ma ładniej ułożone włosy od Fashionistki. Pięknie zakręcone, nie zniszczyły się w opakowaniu. Dodatkowo płaszczyk, kozaczki, paleta akcesoriw, opakowanie full-wypas. Carefour, dziękuję i prosze o więcej takich akcji i promocji. :*:d













5 komentarzy:

  1. Ojej, to naprawdę świetna okazja! Oby więcej takich promocji ;)
    Pozdrowienia od wroga palenia (nie palaczy!) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaya dlaczego ja niewiem ze Ty masz blog?
    oj nie ładnie (*)
    Za taką cene ja bym tez kupiła
    pozdrowionka juz Cię obserwuję !!

    OdpowiedzUsuń
  3. No mam tu taki roboczy, ale ten na pingerku jest tym właściwym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, też ją mam, witam w klubie :-) Cena boska i lala naprawdę udana, jak na nowe Barbie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ta lalę, ale w najbliższym dla mnie carrefour niestety nie dopatrzyłam się ceny...
    Akcja marketu, godna podziwu;)

    OdpowiedzUsuń